Kan ik mijn product ruilen, als ik niet tevreden ben?
Dat kan zeker! Wij willen dat onze klanten tevreden en blij zijn met de schapenvacht, zodat ook jij kunt genieten van een stukje natuur in huis! Mocht je inderdaad toch niet helemaal tevreden zijn, om wat voor reden dan ook, kun je de schapenvacht ruilen. Laat ons even weten (via e-mail, bellen mag ook) dat de schapenvacht retour komt en welke je daarvoor in de plaats zou willen ontvangen. De kosten voor het retour sturen (7 euro) worden door ons vergoed! De nieuwe schapenvacht wordt ook kosteloos naar je toe verzonden!
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van een product?
Mocht de schapenvacht toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoen, en wil je deze niet (kosteloos) ruilen tegen een andere schapenvacht? Dan kun je de schapenvacht natuurlijk retourneren naar ons en zullen wij, zodra we deze hebben ontvangen het aankoopbedrag op uw rekening crediteren. Let op, de volgende voorwaarden zijn van toepassing bij het retourneren:
Hoe snel word ik terugbetaald na een retour?
Vachtjez streeft ernaar de eventuele retouren die we ontvangen zo snel mogelijk af te handelen. Over het algemeen kun je ervan uitgaan dat wij, zodra de retour is ontvangen, binnen 2 werkdagen het geld terugstorten op je rekening. Afhankelijk van de bank kan hier wellicht nog een extra dag bij komen voordat het geld op je rekening zichtbaar is!